حجت‌الاسلام حسينيان در جمع خبرنگاران:

بسياري از مخالفين امام در موسسه تنظيم و نشر امام جمع شده‌اند

یزدفردا ": رئيس مركز اسناد انقلاب اسلامي با تاكيد بر اينكه موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام بجاي تبليغ انديشه‌هاي بنيانگذار انقلاب در خدمت جريان فتنه قرار گرفته است، گفت كه هم اكنون در اين موسسه بسياري از مخالفين امام جمع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام و المسلمين روح‌الله حسينيان نماينده مردم تهران و رئيس مركز اسناد انقلاب اسلامي پس از اتمام جلسه علني يكشنبه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چرا موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام به جاي محكوم كردن بي‌حرمتي به ساحت امام خميني به صدا و سيما واكنش نشان داده است،‌ با ابراز تاسف شديد از اين كار موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام گفت: بسياري از مخالفين حضرت امام در اين موسسه جمع شده‌اند و حتي يكي از روحاني‌نماهايي كه در زمان امام به اتهام ارتكاب جرمي از سوي ايشان عزل شده بود امروز در اين موسسه پناه گرفته است.

* اعضاي موسسه تنظيم و نشر آثار امام به جاي تبليغ امام در خدمت فتنه‌گران هستند

وي با تاكيد بر اينكه بسياري از كساني كه هم اكنون و زمان حضرت امام ولايت فقيه را قبول نداشتند در موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام فعاليت مي‌كنند، خاطرنشان كرد: افراد اين موسسه به جاي آنكه مبلغ انديشه‌هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي باشند همانند يك حزب در خدمت فتنه‌گران قرار گرفته‌اند.
حسينيان با يادآوري سكوت اين موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام در زمان حاكميت دوم خرداد كه مكرر به افكار و انديشه‌هاي امام توهين مي‌شد، خاطرنشان كرد: در اين زمان با توجه به جناياتي كه نسبت به افكار و انديشه‌هاي امام از سوي دوم خردادي‌ها انجام شد اين موسسه هيچگونه عكس‌العملي نشان نداد و حتي در جريانات اخير كه بارها خط امام مورد حمله و سران فتنه قرار گرفت، موسسه مذكور هيچ عكس‌العملي نشان نداد، اما حتي يك انتقاد ساده نسبت به عملكرد وابستگان امام را برنمي‌تابد و بر عليه آن موضع‌گيري مي‌كند.
رئيس مركز اسناد انقلاب اسلامي با اشاره به سكوت و عدم عكس‌العمل موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام در مقابل اقدامات طرفداران سران فتنه در حوادث پس از انتخابات، خاطرنشان كرد: اين موسسه هيچگونه عكس‌العملي در مورد شعارهاي "نه غزه نه لبنان، جانم فداي ايران " هواداران سران فتنه نشان نداد؛ آيا حمايت از فلسطين، لبنان، مستضعفين و نيز استكبارستيزي در راستاي خط امام نبود كه اين موسسه هيچگونه واكنشي از خود نشان نداد.
وي اين را هم اضافه كرد كه اينگونه اقدامات موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام جز ضربه زدن به افكار و انديشه و نيز دشمني در راه امام فايده ديگري ندارد.
رئيس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا هتك حرمت به ساحت مقدس حضرت امام خميني(ره) اتفاقي بوده يا در فرآيندي خاص شكل گرفته است متذكر شد:‌ اين اقدام اتفاقي نبود و فرايندي نزديك به 10 سال در كشور را طي كرد. زماني كه در دوره موسوم به اصلاحات گفتند افكار امام به موزه تاريخ پيوسته جريان اصلاح‌طلب هيچ موضعي در برابر اين اقدامات نگرفت و امروز شاهد هتك حرمت به ساحت حضرت امام از روي همين افراد هستيم.
وي تاكيد كرد: وقتي كه جريان فتنه مقابل نظام اسلام ايستاد و به دنبال تحميل ديدگاه ديكتاتورمآبانه خود بود، بايد شاهد چنين اتفاقاتي باشيم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا